Administracyjna obsługa biura
Oferujemy outsourcing usług administracyjnych dla małych i średnich przedsiębiorstw działających na terenie Polski. Przejmujemy obowiązki administracyjne zarówno od Klientów, którzy prowadzą działalność stacjonarną, jak również od podmiotów, które nie posiadają jednej stałej siedziby lub specyfika ich pracy uniemożliwia im prowadzenie tradycyjnego biura. W ramach naszej działalności oferujemy m.in.:
- obsługę sekretariatu i wykonywanie prac biurowych,
- prowadzenie korespondencji,
- telefoniczną i mailową obsługę klienta,
- porządkowanie i katalogowanie dokumentacji,
- segregowanie i archiwizowanie dokumentów firmowych,
- sporządzanie umów,
- przygotowywanie raportów i dokumentów,
- monitoring należności i zobowiązań,
- opracowywanie wniosków, pism i regulaminów.
Ponadto pozostajemy w stałym kontakcie z firmami, które obsługujemy i na bieżąco dopasowujemy się do bieżących potrzeb i oczekiwań naszych Klientów.
Wspieranie bieżącej działalności przedsiębiorstwa
Zapewniamy profesjonale wsparcie bieżącej działalności przedsiębiorstwa. Przed nawiązaniem współpracy wsłuchujemy się w oczekiwania Klienta, a następnie proponujemy dogodną formę i zakres obsługi sekretarsko-biurowej. Przedstawiony na wstępie zakres obowiązków może być dowolnie modyfikowany w czasie trwania umowy – rozszerzany lub zawężany o poszczególne czynności z obszaru obsługi administracyjnej.
Wykorzystujemy nowoczesne rozwiązania IT, zarówno przy realizacji powierzonych nam zadań, jak i w kontaktach z Klientami. Korzystając z naszego wsparcia, mogą Państwo obniżyć koszty związane z prowadzeniem sekretariatu i jednocześnie mieć pewność, że Państwa Klienci i partnerzy biznesowi będą należycie obsłużeni.